Benyt kampagnekoden “C2021A” og få gratis oprettelse af virtuelt kontor

Benyt kampagnekoden “C2021F” og få gratis oprettelse af virtuelt kontor

Virtuelt kontor

En virtuel firmaadresse i København skaber professionelle rammer for din virksomhed.

555 kr./måneden ekskl. moms

Et virtuelt kontor er for dig, der ikke har behov for et kontor at arbejde fra, men stadig gerne vil have en professionel adresse i København til din virksomhed. Med en virtuel adresse fremstår dit firma mere professionelt, idet du får postadresse i Symbion eller i en af de øvrige lokationer. Vi tilbyder derudover at scanne og sende din post til din e-mail en gang om ugen.

Med et virtuelt kontor i København og en virtuel firmaadresse hos Symbion får du adgang til husets åbne faglige events. Du har ikke adgang til at sidde og arbejde i huset, mødelokaler eller deltage i de sociale events.

Leder du efter fysiske kontorpladser? Find ud af om du skal vælge et kontorhotel eller et kontorfællesskab.

Adgang til:

Post-
adresse

Scan til
e-mail

Lokationer for virtuelle kontorer i København:

Du kan leje et virtuelt kontor på de fleste af community’ets lokationer – på kortet nedenunder kan du klikke for at læse mere om alle community’ets lokationer.

Symbion
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

Univate Njalsgade by Symbion
Njalsgade 76
2300 København S

Fokus på særlige brancher og økosystemer

Symbion-netværket er et startup- og iværksættermiljø med fokus på særlige brancher og økosystemer for at skabe optimale betingelser for vidensdeling og synergier. Derfor kan vi ikke tilbyde alle virksomheder at få en kontrakt og blive en del af community’et. Kontakt os for at høre mere om mulighederne for en virtuel virksomhedsadresse.

Ofte stillede spørgsmål

Er der en reception i startup- og iværksættermiljøet?

Ja. Der er en reception på alle vores lokationer som både du og dine kunder kan henvende sig til. Åbningstiderne varierer fra lokation til lokation:

Symbions reception har åbent mandag – torsdag 08.00 – 16.30/ fredag 08.00 – 16.00
Univates reception har åbent mandag – fredag 09.00 – 15.00
Creators Floors reception har åbent mandag, onsdag, fredag 09.00 – 16.00 (virtuel reception til symbion de andre dage)

 

Er der post- og pakkehåndtering?

Vi tager gerne imod din post og pakker.

Frankering af breve er som udgangspunkt gratis. Ved flere end 100 breve koster det dog 175. kr. pr. halve time.

Både afhentning og aflevering af pakker sker i receptionen. Det eneste du skal gøre, er at udfylde en elektronisk pakkeseddel ved skranken, hvorefter du fremover vil få direkte besked, når der er pakker til afhentning.

Vær opmærksom på, at du som membership ikke har postadresse med i prisen. Dette kan dog tilkøbes for 290 kr./måned.

Hvad er etableringsgebyret?

Når vi opkræver et etableringsgebyr dækker det bl.a. oprettelse af nøgler og chip, skiltning, systemmæssige oprettelser og opsætning af IT .

Etableringsgebyret afhænger af vores forskellige produkter:

Etableringsgebyret er 995 kr., hvis du vil leje membership og virtuelt kontor og 1.995 kr., hvis du vil leje kontorplads og 3.895 kr., hvis du vil leje eget kontor og laboratorie.

Hvad er opsigelsesvarslet/bindingsperioden?

Vores bindingsperioder er meget fleksible, og du kan derfor slippe med en kort opsigelsesvarsel afhængig af, hvilket produkt du har.

Der er 1 måneds opsigelsesvarsel, hvis du lejer en kontorplads, membership, makerspace, makershub og virtuelt kontor.

Hvis du lejer eget kontor eller laboratorie, er der 3 måneders opsigelsesvarsel.

Hvordan booker jeg mødelokale?

Du kan nemt og gratis booke en af vores mange mødelokaler på vores forskellige lokationer. Dette kan du enten gøre via intranettet, mit.old.symbion.io.

Afhængig af dit produkt har du et hvis antal timer til rådighed: Du har 10 timer/måneden med membership, 20 timer/måneden med kontorplads, ubegrænset adgang med eget kontor.

Vær opmærksom på, at du med virtuelt kontor ikke har gratis adgang til iværksættermiljøets mødelokaler. Som alternativ henviser vi til mødelokalerne i Symbion konferencecenter.

Kan jeg få telefonpasning?

Ja, du kan godt få telefonpasning til din virksomhed. Dette koster 425 kr./måneden.

Kan jeg have flere virksomheder i lejekontrakten?

Ja. Ønsker du at påføre ekstra virksomheder til lejekontrakten, er det muligt at få max. 3 virksomheder tilknyttet adressen.

Binavne, bliver udelukkende registreret som postadresse. Ejeren af bi-virksomheden skal være den samme ejer som hovedvirksomheden på lejekontrakten.

Vær opmærksom på, at du som membership ikke har postadresse med i prisen, men kan tilkøbe dette for 290 kr./måned.

For virtuelle virksomheder koster det et fee pr. ekstra virksomhed.

Skal der betales depositum?

Depositummet varierer fra de forskellige produkter:

Der er intet depositum, hvis du vil leje en kontorplads, makershub, membership eller virtuelt kontor.

Hvis du vil leje eget kontor, makerspace eller laboratorie, betales der et depositum svarende til 3 måneders husleje.