Laboratorium

Lej laboratorium til forskning i et professionelt startup- og iværksættermiljø

Fra kr. 12.900 ekskl. moms
(Priserne på leje af laboratorielokaler varierer en smule afhængig af lokationerne.
Eksemplet nedenunder er priserne for Symbion, Østerbro.)

Lej et laboratorium i København, hvor du kan udføre naturvidenskabelige, tekniske og/eller medicinske undersøgelser og forskning i et kontrolleret miljø. Laboratorierne ligger i henholdsvis Symbion og COBIS iværksættermiljø, der har fokus på netværk og vidensdeling blandt de mange idérige iværksættere og vækstvirksomheder, såvel små som store, vi huser.

Se også Makerspace København: Et værkstedsmiljø for startups

Se også Shared Lab længere nede på denne side.

Med et laboratorium får du:

Demine-raliseret vand**

Køling**

Trykluft**

Service på
ventila-tion

Overvåg-ning

Kaffe og Te ad libitum

Gratis Parkering

Stort Netværk

Events

Kantine

Wifi

Print

Commu-
nity
Platform

Du kan tilkøbe:

Risiko-affald

Alarm-overvåg-ning køl/frys

Kemikalie-indsam-ling

Auto-klavering

Ionbyttet
vand*

Labora-torie-opvask

*Ionbyttet vand kan tilkøbes på Symbion Fruebjergvej.
**I udvalgte laboratorier.

Shared Lab

Få en fast plads du kan kalde din egen blandt ligesindede startups i et fælleslaboratorie.

3.795 kr./måneden

Har du ikke behov for et laboratorie for dig selv, kan du leje en plads i et dele-laboratorie – Danmarks første shared lab – CPHlabsSymbion Fruebjergvej. Her får du din egen faste plads ved en laboratoriebænk i et laboratorie med andre ligesindede startups. Udover dit eget udstyr har du adgang til en række delt udstyr samt Shared Lab Community’et.

Har du spørgsmål til leje af laboratorielokaler eller vores andre lokaler, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. ​​+45 3917 9999 eller info@symbion.dk.

Lokation:

Du kan leje laboratorie på Symbion og COBIS Se på kortet nedenunder, hvor vores iværksættermiljøer ligger:

Meget mere end en arbejdsplads

Ud over et laboratorium i et professionelt miljø nyder virksomhederne i Symbion-netværket godt af en række af andre fordele og tilbud:

Et community af iværksættere

Du bliver du en del af et unikt og alsidigt netværk, hvor du kan dele dine kompetencer med andre iværksættere i fællesskabet. Du får nem adgang til viden og faglig sparring på daglig basis og mulighed for at skabe værdifulde kontakter og partnerskaber.

Events

Du får mulighed for at deltage i de faglige og sociale events, som bliver afholdt på vores tre lokationer, herunder bl.a. inspirationsforedrag om relevante emner, pitches og diverse årlige fester.

Community Platform

Symbion Community Platform giver dig adgang til nemt at kunne netværke og sparre med andre i community’et, adgang til en masse interne og eksterne tilbud som du både kan bruge i arbejdsmæssige sammenhænge, såvel som i det private. Derudover kan du nemt booke mødelokaler, og du får også de seneste nyheder om events, blog mm. fra community’et direkte på platformen.

Jobbank

Få adgang til Symbions Matchmaking, der er en jobbank til iværksættere i Symbions netværk, som leder efter nye ressourcer i form af medarbejdere, freelancere, studentermedhjælpere etc.

Ofte stillede spørgsmål

Er der en reception i startup- og iværksættermiljøet?

Ja. Der er en reception på alle vores lokationer som både du og dine kunder kan henvende sig til. Åbningstiderne varierer fra lokation til lokation:

Symbions reception har åbent mandag – torsdag 08.00 – 16.30/ fredag 08.00 – 16.00
Univates reception har åbent mandag – fredag 09.00 – 15.00
Creators Floors reception har åbent mandag, onsdag, fredag 09.00 – 16.00 (virtuel reception til symbion de andre dage)

 

Er der post- og pakkehåndtering?

Vi tager gerne imod din post og pakker.

Frankering af breve er som udgangspunkt gratis. Ved flere end 100 breve koster det dog 175. kr. pr. halve time.

Både afhentning og aflevering af pakker sker i receptionen. Det eneste du skal gøre, er at udfylde en elektronisk pakkeseddel ved skranken, hvorefter du fremover vil få direkte besked, når der er pakker til afhentning.

Vær opmærksom på, at du som membership ikke har postadresse med i prisen. Dette kan dog tilkøbes for 290 kr./måned.

Hvad er etableringsgebyret?

Når vi opkræver et etableringsgebyr dækker det bl.a. oprettelse af nøgler og chip, skiltning, systemmæssige oprettelser og opsætning af IT .

Etableringsgebyret afhænger af vores forskellige produkter:

Etableringsgebyret er 995 kr., hvis du vil leje membership og virtuelt kontor og 1.995 kr., hvis du vil leje kontorplads og 3.895 kr., hvis du vil leje eget kontor og laboratorie.

Hvad er opsigelsesvarslet/bindingsperioden?

Vores bindingsperioder er meget fleksible, og du kan derfor slippe med en kort opsigelsesvarsel afhængig af, hvilket produkt du har.

Der er 1 måneds opsigelsesvarsel, hvis du lejer en kontorplads, membership, makerspace, makershub og virtuelt kontor.

Hvis du lejer eget kontor eller laboratorie, er der 3 måneders opsigelsesvarsel.

Skal der betales depositum?

Depositummet varierer fra de forskellige produkter:

Der er intet depositum, hvis du vil leje en kontorplads, makershub, membership eller virtuelt kontor.

Hvis du vil leje eget kontor, makerspace eller laboratorie, betales der et depositum svarende til 3 måneders husleje.

Skal der ud over lejen betales for forbrug?

Både drift, varme og elektricitet er inkluderet i din husleje, når du lejer eget kontor, kontorplads og membership.

Lejer du laboratorie skal der betales for elektricitet ud over huslejen.