Membership

En fleksplads med co-working og professionelle fællesarealer.

1.395 kr./måneden ekskl. moms

Membership er en fleksplads, der er perfekt til dig, som er på farten og gerne vil arbejde i et fleksibelt og dynamisk miljø med adgang 24/7. En membership fleksplads er et professionelt alternativ til et cafémiljø og betyder, at du bare skal møde op og medbringe din egen bærbare computer. Så kan du arbejde i vores co-working-område, der består af skriveborde, højborde og i vores loungeområder med lænestole, sofaer og kuber. Med en membership-aftale har du også mulighed for at tilkøbe en billig firmaadresse til post.

Med et membership i Symbion-netværket får du professionelle rammer, som kan være med til at skabe en almindelig arbejdsrutine samtidig med, at du bliver en del af Danmarks største community bestående af innovative startups og vækstivrige virksomheder.

Adgang til:

Kaffe og Te ad libitum

Gratis Parkering

Print

Fitness*

Møde-
lokaler**

Stort
Netværk

Strøm

Events

Kantine

Commu-
nity
Platform

Wifi

*Fitness ligger på Symbion, Østerbro.
**10 timer pr. mdr. inkluderet i membership-produktet.

Lokation:

Du kan leje en membership fleksplads på de fleste af community’ets lokationer – på kortet nedenunder kan du klikke for at læse mere om community’ets lokationer.

De primære Membership-områder er i Symbion på Østerbro er beliggende i et stort nyrenoveret co-working område, og i Lydens Hus på Vesterbro – begge steder hvor enkeltmandsvirksomheder og mindre virksomheder er mixet. Se fordelene ved et coworking space her.

Meget mere end en arbejdsplads

Ud over en arbejdsplads i et professionelt miljø nyder virksomhederne i Symbion-netværket godt af en række af andre fordele og tilbud:

Et community af iværksættere

Du bliver du en del af et unikt og alsidigt netværk, hvor du kan dele dine kompetencer med andre iværksættere i fællesskabet. Du får nem adgang til viden og faglig sparring på daglig basis og mulighed for at skabe værdifulde kontakter og partnerskaber.

Events

Du får mulighed for at deltage i de faglige og sociale events, som bliver afholdt på vores tre lokationer, herunder bl.a. inspirationsforedrag om relevante emner, pitches og diverse årlige fester.

Community Platform

Symbion Community Platform giver dig adgang til nemt at kunne netværke og sparre med andre i community’et, adgang til en masse interne og eksterne tilbud som du både kan bruge i arbejdsmæssige sammenhænge, såvel som i det private. Derudover kan du nemt booke mødelokaler, og du får også de seneste nyheder om events, blog mm. fra community’et direkte på platformen.

Jobbank

Få adgang til Symbions Matchmaking, der er en jobbank til iværksættere i Symbions netværk, som leder efter nye ressourcer i form af medarbejdere, freelancere, studentermedhjælpere etc.

Ofte stillede spørgsmål

Er der en reception i startup- og iværksættermiljøet?

Ja. Der er en reception på alle vores lokationer som både du og dine kunder kan henvende sig til. Åbningstiderne varierer fra lokation til lokation:

Symbions reception har åbent mandag – torsdag 08.00 – 16.30/ fredag 08.00 – 16.00
Univates reception har åbent mandag – fredag 09.00 – 15.00
Creators Floors reception har åbent mandag, onsdag, fredag 09.00 – 16.00 (virtuel reception til symbion de andre dage)

 

Er der post- og pakkehåndtering?

Vi tager gerne imod din post og pakker.

Frankering af breve er som udgangspunkt gratis. Ved flere end 100 breve koster det dog 175. kr. pr. halve time.

Både afhentning og aflevering af pakker sker i receptionen. Det eneste du skal gøre, er at udfylde en elektronisk pakkeseddel ved skranken, hvorefter du fremover vil få direkte besked, når der er pakker til afhentning.

Vær opmærksom på, at du som membership ikke har postadresse med i prisen. Dette kan dog tilkøbes for 290 kr./måned.

Er kontoret møbleret?

Lejer du dit eget kontor er møbler ikke med i huslejen*. Dog sørger vi altid for, at du kan leje et møbelsæt for 175 kr./mdr. ekskl. moms. Et møbelsæt består af et hæve-sænkebord, en stol, reol og papirkurv.
*Hvis du flytter ind på Creators Floor vil alle kontorerne være møbleret og det vil derfor være en del af huslejen (uden beregning).

Lejer du en kontorplads får du et hæve-sænkebord, kontorstol, skab med lås og papirkurv med i prisen.

Med et membership må du bruge de møbler og skærme der er til rådighed i coworking- og fællesarealerne. I Symbion Coworking er der computerskærme tilgængelige.

Hvad er etableringsgebyret?

Når vi opkræver et etableringsgebyr dækker det bl.a. oprettelse af nøgler og chip, skiltning, systemmæssige oprettelser og opsætning af IT .

Etableringsgebyret afhænger af vores forskellige produkter:

Etableringsgebyret er 995 kr., hvis du vil leje membership og virtuelt kontor og 1.995 kr., hvis du vil leje kontorplads og 3.895 kr., hvis du vil leje eget kontor og laboratorie.

Hvad er opsigelsesvarslet/bindingsperioden?

Vores bindingsperioder er meget fleksible, og du kan derfor slippe med en kort opsigelsesvarsel afhængig af, hvilket produkt du har.

Der er 1 måneds opsigelsesvarsel, hvis du lejer en kontorplads, membership, makerspace, makershub og virtuelt kontor.

Hvis du lejer eget kontor eller laboratorie, er der 3 måneders opsigelsesvarsel.

Hvor ligger kantinen?

På Symbion ligger kantinen i centrum af iværksættermiljøet. Den har åbent mandag-fredag fra kl. 11.30-14.00. Derudover er det også muligt at købe en to-go boks kl.13.45 som et billigt alternativ til aftensmad.

På Univate og Creators Floor anvendes universiteternes kantine, som kun ligger et få par skridt fra iværksættermiljøerne. Kantinerne har åbent mandag-fredag fra kl. 11-14

Hvordan booker jeg mødelokale?

Du kan nemt og gratis booke en af vores mange mødelokaler på vores forskellige lokationer. Dette kan du enten gøre via intranettet, mit.old.symbion.io.

Afhængig af dit produkt har du et hvis antal timer til rådighed: Du har 10 timer/måneden med membership, 20 timer/måneden med kontorplads, ubegrænset adgang med eget kontor.

Vær opmærksom på, at du med virtuelt kontor ikke har gratis adgang til iværksættermiljøets mødelokaler. Som alternativ henviser vi til mødelokalerne i Symbion konferencecenter.

Hvordan får jeg adgang til fitness?

Du tilmelder dig ved at sende en mail med navn, virksomhed og briknummer.

Derefter vil din nøglechip kunne bruges til vores fitnessrum, der ligger i kælderen på Symbion. Vi har både omklædning – med mulighed for at få eget skab – og badefaciliteter. Fitnessrummet må også benyttes, hvis du bor på en af vores andre lokationer.

Vær opmærksom på, at du ikke har adgang til fitness, hvis du lejer virtuelt kontor.

I hvilket tidsrum er der adgang til iværksættermiljøet?

Du har adgang 24/7 til din primære lokation uanset om du lejer eget kontor, kontorplads i fælleskontor eller membership.

Dog skal du være opmærksom på, at henvendelse i receptionen kun kan ske i dens åbningstid.

Kan jeg få telefonpasning?

Ja, du kan godt få telefonpasning til din virksomhed. Dette koster 425 kr./måneden.

Må jeg have gæster på besøg?

Ja. Du må hellere end gerne have besøg af gæster.

Hvis I skulle have brug for et mødelokale, er det muligt at booke en af vores mange mødelokaler enten på mit.old.symbion.io eller via App’en.

 

Skal der betales depositum?

Depositummet varierer fra de forskellige produkter:

Der er intet depositum, hvis du vil leje en kontorplads, makershub, membership eller virtuelt kontor.

Hvis du vil leje eget kontor, makerspace eller laboratorie, betales der et depositum svarende til 3 måneders husleje.

Skal der ud over lejen betales for forbrug?

Både drift, varme og elektricitet er inkluderet i din husleje, når du lejer eget kontor, kontorplads og membership.

Lejer du laboratorie skal der betales for elektricitet ud over huslejen.