Få indsigt i salgsstyring og effektive basale salgsværktøjer, der kan hjælpe din virksomhed i krisesituationer som COVID-19.
Du får på webinaret lejlighed til, sammen med ligestillede, at drøfte og finde inspiration til, hvordan du bedst muligt agerer omkring salget i en krisesituation.
Tema
Webinaret giver dig inspiration til følgende spørgsmål:
- Hvilke udfordringer skaber krisesituationer i forhold til salg?
- Vælger jeg at reagere og drive panikledelse fremfor at agere?
- Hvordan kan jeg sælge og udøve ledelse på distancen?
- Hvad kan jeg gå hjem og gøre lige nu i min situation?
Målgruppe
Forløbet henvender sig til ejere eller salgsansvarlige medarbejdere i en SMV.
For at deltage skal din virksomhed være mindst 3 år gammel.
Forløb
Webinaret er første del af et salgsforløb, og du vil efterfølgende få mulighed for at forsætte i et 1:1-sparringsforløb med en forretningsudvikler fra Erhvervshus Hovedstaden.
Program
- Kort præsentation af Copenhagen Business Hub – Erhvervshus Hovedstaden, deltagere og dagens program
- Hvad er de største salgsudfordringer i en krisesituation
- Input til et salgsteknisk nødberedskab
- Distancesalg/online salgsmøder – et nyt paradigme?
- Distanceledelse
- 5 gode råd til at komme videre på