Hvem køber du helst af? Den anmasende dørsælger eller den hjælpsomme rådgiver, du selv har opsøgt?
Inbound Marketing handler om at få kunden til at komme til dig. Når DE føler sig parate. For det er ofte lettere at overbevise folk om din værdi, hvis de frivilligt kommer til dig – frem for at du kommer til dem uden, at de har bedt dig om det.
På seminaret viser vi dig, hvordan du ved at stille relevant viden til rådighed for din målgruppe, får de rigtige kunder til at komme til dig.
Via intelligente flows fører du kunderne ind i en leadproces, hvor de bearbejdes, til de er klar til at købe. På den måde er du til stede i deres bevidsthed hele vejen i beslutningsprocessen – og ikke mindst, når de skal træffe valg af leverandør.
Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.
På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:
- vælger, hvilken Inbound strategi du bør følge
- skaber en effektiv leadproces vha. Inbound Marketing
- konverterer besøgende på din hjemmeside til kunder
- holder fast i potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside
- automatiserer dine kommunikationsspor og skaber meromsætning og øget ROI
- kombinerer Inbound med dine øvrige marketingaktiviteter og øger effekten
Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan Inbound Marketing har skabt mere værdifulde kunder for danske B-t-C og B-t-B virksomheder.
Tilmeld dig desuden Relevans’ nyhedsbrev og modtag information om tidens trends og kommende events her: http://relevans.dk/tilmeldingsformular/