Patentgruppen afholder to webinarer, der sætter fokus på ”tid og penge” aspektet. Webinaret henvender sig til dig som overvejer at patentere eller er kommet i gang – men nu mangler overblikket.
Vi oplever ofte, at små som store virksomheder udtrykker, at de mangler overblik over, hvordan de bruger deres penge bedst i forhold til patentering, samt hvornår i processen omkostningerne falder. Derfor har vi sammensat to seminarer præsenteret over Microsoft Teams, til at belyse netop dette.
Vi mener at patenter skal løfte virksomheden og give forretningsmæssig mening.
Over de to seminarer vil vi derfor undervise i, hvordan typiske ansøgningsprocesser kan forløbe. Hvordan foregår processen normalt – og hvilke dele kan afvige fra normalen.
Vi vil som noget helt unikt stille skarpt på at give nogle konkrete omkostningsestimater baseret på Patentgruppens analyser af historiske data, indsamlet over vores mere end 20 år i branchen. Disse data er indsamlet på tværs af forskellige virksomheder og ansøgningsstrategier, hvorfor vi kan opstille tidsforløb/ omkostninger/budgetter baseret på reelle patentforløb og virksomheder.
Budgetternes væsentligste egenskab er at give kunden et retvisende billede af omkostningsniveauet for en given opgave samt at afstemme forventningerne til det arbejde, der skal udføres.
De indsamlede data vil vi nu gennem webinarer stille til rådighed, så de er til at forstå – anonymiseret naturligvis. Det giver deltagerne en mulighed for selv at sætte sig i førersædet i forhold til de utallige spørgs- mål omkring økonomi og relevante tidsfaktorer, der gør sig gældende, når man investerer i patenter.
Vi håber at du har lyst til at deltage i de to webinarer.
Det første Webinar afvikles d 20. januar 2021 kl. 10.00-11.00 på Microsoft Teams.
Det andet Webinar afvikles d 27. januar 2021 kl. 10.00-11.00 på Microsoft Teams.
Tilmelding senest d. 13/01 2021 til: reception@patentgruppen.com.