Ved du, hvordan du effektivt får bearbejdet dine kundeemner, indtil de føler sig klar til at købe? Nu får du muligheden for helt gratis at lære, hvordan du får hul på din egen automatiseringsproces.
På vores seminar får du indblik i, hvordan du gennem automatiserede flows kan give dine potentielle kunder den relevante og handlingsorienterede kommunikation, de har behov for.
Seminaret giver dig også konkrete bud på, hvordan du ved hjælp af relevant content får en løbende interaktion med de rigtige leads.
På den måde er du til stede i deres bevidsthed hele vejen i beslutningsprocessen – og ikke mindst til sidst, når de skal træffe valg af leverandør.
Højest sandsynligt kan du komme langt med de systemer, du allerede har.
Vi kommer med eksempler baseret på gængse systemer som Mailchimp, Apsis, Globase, Carma m.fl. Og vi ser også på, hvordan du går skridtet videre med rene automatiseringssystemer.
Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.
På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:
- vælger automatiseringsstrategi
- udnytter dine bestående systemer til automatisering
- skaber en effektiv lead-proces og konverterer leads til kunder
- holder fast i potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside
- automatiserer dine kommunikationsspor og skaber meromsætning og øget ROI.
Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan CEM skaber mere værdifulde kunder.
OBS. Hvis du er tilmeldt og bliver forhindret i at deltage, skal du kontakte Michelle på ms@symbion.dk. Hvis ikke der meldes afbud, opkræves et no-show fee på 250 kroner.