Hvornår rammer ens produkt præcis det markedet efterspørger?
Et af de mest vigtige elementer i det at opbygge en succesfuld abonnementsforretning er at opnå et valideret Product Market Fit. Rigtig mange, der forsøger at opbygge en abonnementsforretning, bruger langt fra tid nok på denne fase og resultatet er ofte, at succesen udebliver og de opnår ikke det, som de ønsker. Man er nemlig nødt til at angriber processen omkring Product Market Fit strategisk, målrettet og metodisk.
d. 26 november vil vi i Subscription Meetup netværket via 2 oplæg give dig mulighed for sammen med andre abonnementsvirksomheder at udveksle erfaringer og holdning til hvornår man har opnået et valideret Product Market Fit.
Program
16.00-16.10:
Velkomst og info fra Symbion
– Rasmus, Symbion
16.10-16.30:
Første netværksrunde:
”Hvad forstår I ved Product Market Fit?”
Netværk i mindre grupper
16.30-16.50:
Strategi
Hvad er Product Market Fit og hvordan opnår du Product Market Fit for dit abonnementskoncept.
– Søren, The Subscribers
16.50-17.00:
Pause
17.00-17.20:
Anden netværksrunde:
”Hvad fik du ud af første oplæg?”
Netværk i mindre grupper
17.20-17.40:
Praksis
Oplev et tool der med den empiriske metode fortæller dig hvordan og hvornår du har product market fit. Systemet er baseret på 24 års iværksættererfaring.
– Stefan, BMoreRaw
17.40-18.00:
Netværk og spørgsmål.
Her kan I vende konkrete problemstillinger med oplægsholderne.
18.00:
Tak for i dag