Sådan får du et setup, der øger effekten med E-mail marketing:
Vil du have større effekt af dit e-mail marketing setup? På seminaret om e-mail marketing får du indblik i, hvordan du med det rigtige mix, relevant kommunikation og effektiv timing, sikrer en systematisk bearbejdning af dine kunder og potentielle kunder, så de bliver klar til at købe. Du vil være til stede i deres bevidsthed, når de træffer beslutningen, vælger produkt og leverandør.
Effektiv e-mail er mere end nyhedsbreve og massemails
Du har sikkert allerede et e-mail marketing setup. Men du kan uden tvivl få mere ud af dit setup – og dermed mere value for money. Effektiv e-mail markedsføring handler om mere end nyhedsbreve og massemails. Det handler om at kommunikere det rigtige på den rigtig måde i forhold til, hvor de er beslutningsprocessen. Du får også indblik i, hvordan du kan gå skridtet videre og automatisere dele af processen og dermed spare tid og opnå større effekt.
Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som ønsker at vide mere om, hvordan de øger effekten af deres e-mail marketing setup.
På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:
- udarbejder en effektiv e-mail strategi
- vælger de platforme, der er mest relevante for dig
- bygger et setup, der skaber salg
- laver relevant indhold – og sørger for at det konverterer bedst muligt
- udnytter dine systemer til automatisering
- skaber en effektiv lead-proces og konverterer leads til kunder
Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan du med e-mail marketing skaber mere værdi.
OBS. Begrænset antal pladser: Tilmeld dig ude i højre side!