Vil du have større effekt af din digitale marketingindsats? På seminaret om digital markedsføring får du indblik i, hvordan du med det rigtige mix af digitale platforme, relevant kommunikation og den mest effektive timing, sikrer en systematisk bearbejdning af dine kunder og potentielle kunder, indtil de føler sig klar til at købe. Du vil være til stede i deres bevidsthed, når de træffer beslutningen og vælger produkt og leverandør.
Effektiv digital markedsføring er mere end Adwords og nyhedsbreve
Du har sikkert allerede et digitalt setup. Men du kan uden tvivl få mere ud af dit setup – og dermed mere value for money. Effektiv digital markedsføring handler om mere end adwords og e-nyhedsbreve. Det handler om at kommunikere det rigtige på de rigtige platforme, når dine kunder er klar. Vi viser også, hvordan du kan gå skridtet videre og automatisere dele af processen og dermed spare tid og opnå større effekt.
Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som ønsker at vide mere om, hvordan de øger effekten af deres digitale marketingindsats.
På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:
- Udarbejder en effektiv digital strategi
- Vælger de platforme, der er mest relevante for dig
- Bygger et digitalt setup, der skaber salg
- Laver relevant indhold – og sørger for at det konverterer bedst muligt
- Udnytter dine systemer til automatisering
- Skaber en effektiv lead-proces og konverterer leads til kunder
Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan du med digital marketing skaber mere værdi.
OBS. Hvis du er tilmeldt og bliver forhindret i at deltage, skal du kontakte Michelle på ms@symbion.dk. Hvis ikke der meldes afbud, opkræves et no-show fee på 250 kroner.