Lær på dette seminar, hvordan du øger effekten af din marketingindsats med datadrevet marketing.
Datadrevet marketing handler om at bruge dine egne data til at øge effekten af dine marketingaktiviteter. På baggrund af transaktions- og adfærdsdata bygger vi modeller, som giver dig indsigt og viden om, hvor du bedst anvender dine ressourcer – og dermed opnår den størst mulige ROI.
Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at kunne forudsige effekten af deres marketingaktiviteter.
Datadrevet marketing = øget loyalitet og ROI
Datadrevet marketing skabe bedre kunderelationer og øger både loyalitet og ROI. Med datadrevet marketing afslører du ændringer i den enkelte kundes adfærd. Ændringer som du hurtigt og effektivt kan udnytte til at fastholde og udvikle dine kunder.
På seminaret viser vi, hvordan du ved hjælp af bl.a. RFM-modellen kan analysere og tolke dine kunders købshistorik. Sammenholdt med adfærdsdata på website, e-news og web-shop omsættes denne viden til effektiv marketing
Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan modellen har skabt mere værdifulde kunder for danske B-t-C og B-t-B virksomheder. Både virksomheder, som arbejder med kundeklubber og virksomheder, som ikke gør.
På seminaret får du:
- En gennemgang af RFM-modellen – og hvordan du omsætter data effektiv marketing.
- Cases og eksempler på anvendelse i praksis. B-t-B og B-t-C.
- En demonstration af, hvordan du kan automatisere dine kommunikationsspor og dermed skabe meromsætning og øget ROI.
Husk at tilmelde dig!