Torbjørn Flensted, der driver virksomheden seo.dk, kommer igen til Symbion. Denne gang for at tale om, hvordan man som lille virksomhed kan arbejde med content marketing.
Som mindre virksomhed er content marketing en fantastisk mulighed, for at skabe synlighed omkring din virksomhed uden at det koster dig en masse på bundlinjen.Men det er tidskrævende, så udfordringen bliver at få fokuseret din indsats og disponeret tiden.
Jo mere sikker du er på, hvilke resultater du ønsker at opnå, desto bedre kan du fokusere din indsats. Derfor skal vi se på, hvilke muligheder du har for at undersøge dine kunders søgeadfærd og opsamle data.
Det handler om at søge inspiration i kundernes søgeadfærd, inden man går i gang med arbejdet. Første fase i arbejdet med content marketing er planlægning og prioritering. Næste fase er markedsføring af indholdet, som vi også vi komme med inspiration til.
Sidste fase er evaluering af resultatet. Vi kommer ind på, hvad du kan forvente af dit arbejde. Var det godt nok? Og hvis ikke, hvad gik galt og hvad kan du gøre for at ramme plet næste gang.
Torbjørn Flensted mener at mennesket af natur er søgende. Det er den søgen, man skal adressere i sit arbejde med online markedsføring. Kom forbi Symbion den 18. marts og blive inspireret og få konkrete værktøjer til at komme videre med content marketing.