B2B SoMe og Marketing Automation i praksis
Det er ikke længere de store der spiser de små, men de hurtige, der spiser de langsomme
Med en god digital lead-strategi som effektivt udnytter de mange nye kontaktpunkter til B2B beslutningstagere, kan alle virksomheder effektivisere deres lead generation og dermed øge salget.
Til denne morgenbriefing får du en grundig introduktion til:
- Social Advertising: Hvordan du kan bruge LinkedIn, Facebook sammen med marketing automation til at skabe leads og engagement.
- Content Marketing og Marketing Automation: Hvordan du kan generere værdifulde leads og fastholde dialogen indtil kunden er klar til at købe.
Hvem henvender seminaret sig til?
Arrangementet henvender sig til marketingchefer og digitalt ansvarlige som forstår vigtigheden af digital leadgenerering, SoMe kampagner understøttet af marketing automation som kollektivt booster evnen til at tiltrække, opfange og kvalificere leads langs kundens købsrejse.
På seminaret får du:
- Indsigt i hvordan du udnytter mulighederne med social advertising, customer journey, content marketing og marketing automation.
- Forståelse for sociale medier i en B2B sammenhæng.
- En gennemgang af mulighederne med social advertising som lead generator.
- Viden om hvordan man håndterer forskellige leads afhængig af deres interesse og adfærd.
- Kan email marketing bruges til at booste content som lead generator?
- Hands-on gennemgang af marketing automation og det perfekte samarbejde mellem salg og marketing
- En Introduktion til hvad marketing automation er – og hvorfor det gør en forskel.
- Hvilke funktioner skal en marketing automation platform have?
Cases:
Vi gennemgår hvordan FLSmidth og Microsoft Dynamics leads online via SoMe og marketing automation.
Afslutningsvis giver vi 5 tips til at komme godt i gang, og advarer om 5 faldgruber, man helst skal undgå.
læs mere om BLUE BUSINESS
Husk tilmelding senest d.9 oktober
Vi glæder os til at se dig!