Knowledgeboard inviterer til inspirationsmøde.
Mød fremtidsforskeren Kirsten Poulsen, som giver dig et spændende indblik i 10 trends, der vil tegne dagsordenen for fremtidens forbrugeradfærd, virksomhedernes fokus og kravene til medarbejdernes kompetencer og CEO for OMHU, Christian Sejersen, som fortæller om, hvordan medico-virksomheden i praksis integrerer digitale løsninger for at forbedre tilværelsen for patienterne.
Inspirationsmødet er arrangeret af Knowledgeboard. Netværket Knowledgeboard er en uafhængig forening, der har til formål at hjælpe virksomheder med udvikling og vækst. Vi råder over flere hundrede erfarne profiler indenfor alle brancher og med baggrunde som direktører, projektledere, specialister, konsulenter eller selvstændige. Interesseret? Se www.knowledgeboard.net eller skriv til kontakt@knowledgeboard.net.
Program
Kl. 15.30
Velkommen ved Knowledgeboard
Kl. 15.40
Kirsten Poulsen, fremtidsforsker og administrerende direktør, Firstmove. Cand. Merc. Int, Aalborg Universitet og BA Psyk., København Universitet: 10 overordnede trends
Kirsten gennemgår de 10 trends, som vil tegne dagsordenen for fremtidens adfærd. Disse trends (værdier) tager afsæt i nyeste, til dagen, dybdegående indsigtsstudier, og er baseret på en valid metode, der har bevist sig gennem ca. 25 år. Der vil være mulighed for at spørge ind og diskutere potentialerne af de præsenterede trends. Firstmove gennemfører løbende indsigtsstudier af fremtidens værdisæt, livsstil, behov, adfærd og indkøbsmønstre. Hertil en række specifikke branche-studier som føde- og drikkevarer, sundhedsprodukter, oplevelser, detailkoncepter, indretning, medlemskaber mv. Firstmoves metode tager afsæt i anerkendt teori, virksomheden har videreudviklet. Og baserer sig på empiri blandt markedets mest innovative forbrugere, der trækker alle os andre i adfærd. Over tid. Den metode er praktiseret for en række virksomheder gennem de sidste godt 20 år. Læs mere på firstmove.dk
Kl. 16.55
Pause og networking
Kl. 17.10
Christian Sejersen, CEO hos Omhu: Fremtidens diagnose. Når teknologi møder lægevidenskab og patienters behov.
Christian fortæller om tankerne bag Omhu og udviklingsprocessen og om, hvordan Omhu gør ventetiden og afstanden til en hudlæge kortere ved at bringe sundhedsydelser direkte til patienters smart-phones. En presserende lægemangel og lange ventetider på en hudlæge betyder, at mange mennesker i dag har begrænset adgang til den hjælp, de har brug for. Det vil de lave om på. De mener, at det skal være lettere at få adgang til de sundhedsydelser, du har brug for, når du har problemer med din hud. Derfor udvikler de digitale sundhedsløsninger, så du altid har en hudlæges ekspertise lige ved hånden. Læs mere på omhu.com