Om seminaret:
På dette seminar får du tips, værktøjer og teknikker til formulering af indlæg til både et lokalt og globalt publikum. Du bliver skarp på, hvordan du skaber interessant og relevant indhold til hjemmesiden, bloggen, LinkedIn, Facebook og Twitter.
For at få dine forretningsforbindelser, eksisterende samt potentielle kunder til at ”linke”, ”like” og dele dine opslag, og for at få dem til at følge din virksomhed på nettet, skal du være i stand til at skabe interesse og engagere brugerne gennem relevant og interessant indhold på din blog, hjemmeside mv.
Men hvad skal du skrive om, og hvordan skriver du, så det fanger din målgruppe – både på dansk og engelsk?
Du vil blive klogere på:
- Hvorfor kan det være en rigtig god idé at oprette en blog?
- ”First impression impact”: hvordan vi gennem det første indtryk skaber rammen for hele bloggen
- Hvem henvender du dig ”egentlig” til?
- The language dimension: does my ”Danglish” work?
- Byg relevans-broen: skab interesse hos din målgruppe
Hvem:
Claus Adam Jarløv fra kommunikationsvirksomheden GlobalDenmark vil komme med konkrete værktøjer til, hvordan du kan skabe interessant og relevant indhold til din webside, blog, LinkedIn, Facebook og Twitter – både i forhold til nationale og internationale målgrupper.
Claus er cand.mag. i engelsk og psykologi og stiftede GlobalDenmark i 1985. Han arbejder som konsulent, underviser og coach for en lang række virksomheder og organisationer i ind- udland.
GlobalDenmark har særligt fokus på kommunikation over grænser, herunder på møde- og forhandlingsteknik, præsentationsteknik og formidlingsteknik.
Det praktiske:
Seminaret foregår i Symbion, og deltagelse er gratis. Ved eventulle afbud bedes du sende en mail til Kommunikationsansvarlig, Pernille Lundgreen på plu@symbion.dk senest kl. 15.00 dagen inden afholdelsen af arrangementet.
Der er gratis parkering i Symbion. Vi serverer kaffe/te og croissanter.