Som deltager til arrangementet kan du forvente at høre om, hvordan robotjournalistik og autogenereret content har gjort sit indtog i mediebranchen og blandt e-commerce. Du vil høre om denne slags robotters rolle ift. f.eks. content writers og journalister. Hvordan spiller disse sammen? Supplerer de hinanden, eller er de erstatninger for hinanden?
I vil også høre om, hvordan robotten er programmeret til at stryge Googles og deres algoritmer med hårene, så webshops får højere Google Rankings og dermed flere eksponeringer og derigennem mere organisk trafik. Flere besøgende vil efter al sandsynlighed give flere kunder i webshoppen og dermed større omsætning. Her vil I få gennemgået nogle cases på andre kunder, som har draget nytte af robotten.
Program:
- Hvorfor vinder robotjournalistik frem?
- Hvordan kan bl.a. webshops (både små og store) bruge robotjournalistik?
- Hvordan har IC udviklet robotten – og hvorfor er den faktisk den eneste af sin slags i DK?
- Cases, der dokumenterer tidsbesparelser for webshop-kunder
- Cases, der dokumenterer øget organisk trafik for webshop-kunder
- Cases, der dokumenterer SEO-værdi
- Mulighed for at booke privat session med IC Robotic på bagkant, hvis interesse
Om IC Robotic:
IC Robotic har udviklet en robot, der kan øge din online tilstedeværelse via automatiserede tekster. IC Robotic er en SaaS-virksomhed fra 2019, som er udsprunget af søsterselskabet Lasso X fra 2014. IC Robotic er grundlagt med et ønske om automatisere produktion af tekster og effektivisere hverdagen for en række virksomheder – både i Danmark og i udlandet.
Robotten har været nomineret til ”Bedste e-commerce-værktøj” af Dansk Erhverv. Robottens teknologi bygger på en brugervenlig NLG-platform (Natural Language Generation), som muliggør, at kunder og brugere af robotten kan træne den til at fastholde og skrive i deres egen ønskede tone of voice.