Workshop med Designer Jane Møller Kretz om præsentation:
- Har du prøvet at komme ud til en kunde med en præsentation og være usikker på, om kunden forstår dit budskab?
- Sker det, at du er i tvivl om, hvordan du ”får dem over på din banehalvdel”?
- Har du nogensinde tænkt, at du mest af alt har tørre tal og en god uddannelse til at overbevise dem med?
- Er du indimellem ude i tanker, der går på, hvorvidt kunden kan lide dig (og dermed ofte også dit produkt)?
- Har du prøvet at stå med en Power Point og vide, at det ser dødsygt ud?
På denne workshop får du konkrete idéer til din præsentation over for mulige kunder.
Du får blandt andet nogle af designerens input til at styrke dine præsentationer via jeres relation, fortælling og oplevelser. Workshoppen tager udgangspunkt i praktiske situationer og mødet mellem mennesker.
Du kommer på dagen til at arbejde med tre forskellige kreative indgange til at forbedre præsentationen af dig selv og dit produkt.
På workshoppen undersøger vi:
- Dig og kunden – starten på en god relation. Hvordan får du dem med på dit hold?
- Design løfter din fortælling. Eksempler på andet end en tung Power Point.
- ”Bamse-tricket” – en god oplevelse, der får dem til at huske dig og dit produkt. Hvad skal du gøre?
Om Jane:
Jane Møller Kretz har en Mastergrad i Design fra Dansk Center for Designforskning, er ophavskvinde til ”Produktrelevans – Design og branding gennem historiefortælling” og har en lang praktisk erfaring med innovation, design, branding og undervisning.
Hun arbejder både med internationale organisationer, med iværksættere og med små virksomheder.
Gennem workshops og rådgivning hjælper hun med at udvikle, designe og kommunikere virksomhedernes produkter.
Jane er også certificeret iværksætterunderviser.
OBS: Foredraget er gratis, og vi serverer kaffe/te og croissanter.