På denne workshop giver vi dig et overblik over mulighederne for at vurdere dit værditilbud i forhold til potentielle samarbejdspartnere.
Du introduceres til kommercielle partnerskaber, cases, modeller og redskaber.
Partnerskaber kan indgås på mange forskellige måder og med meget forskelligt fokus, herunder på finansiering, sponsorater, licenser, produktion, distribution, salg og markedsføring.
Workshoppen bliver en blanding af faglige ind- og oplæg og praktiske øvelser. Workshoppen kommer rundt om:
- Kommercielle partnerskaber
- Forskellige former for partnerskaber
- Teorien og forståelsen bag pitch og partnerskaber
- Eksempler på og casestudies af hvad andre har gjort
Efter workshoppen vil du have fået et større indblik i, hvilke muligheder der er for at indgå partnerskaber, og hvordan teorien bag kan bruges i din virksomhed og i praksis.
Målgruppe:
Iværksættere som ønsker at indgå kommercielle partnerskaber – særligt inden for kreative erhverv. Det er en fordel – men ikke et krav – hvis du er gået i gang med din virksomhed og ikke kun er på idéstadiet.
Du møder:
Rasmus Edmund, MBA-uddannet og stifter af Edmund Consulting. Rasmus har arbejdet intensivt med kommercielle partnerskaber for både brands og kulturvirksomheder.
Tilmelding:
Tilmelding skal ske på HIP’s hjemmeside her.
OBS: Dette er del 1 ud af 2 dele, men de hænger ikke uløseligt sammen, og man kan således uden problemer deltage i del 1 uden at deltage i del 2.