Predictive Marketing seminar m. Relevans
Predictive Marketing handler om at forecaste effekten af dine marketingaktiviteter. På baggrund af transaktions- og adfærdsdata bygger vi modeller, som giver dig indsigt og viden om, hvor du bedst anvender dine ressourcer og dermed opnår den størst mulige ROI.
Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at kunne forudsige effekten af deres marketingaktiviteter.
Predictive Marketing – øget loyalitet og ROI
Predictive Marketing Modellen er et værktøj til at skabe bedre kunderelationer og dermed øget loyalitet og ROI. Modellen afslører også ændringer i den enkelte kundes adfærd, som du kan udnytte til at fastholde og udvikle dine kunder.
På seminaret viser vi, hvordan du ved hjælp af bl.a. RFM-modellen kan analysere og tolke dine kunders købshistorik. Sammenholdt med adfærdsdata på website, e-news og web-shop omsættes denne viden til en solid Predictive Marketing model.
Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan modellen har skabt mere værdifulde kunder for danske B-t-C og B-t-B virksomheder. Både virksomheder, som arbejder med kundeklubber og virksomheder, som ikke gør.
På seminaret får du:
- En gennemgang af RFM-modellen – og hvordan data omsættes til en solid Predictive Marketing Model.
- Cases og eksempler på anvendelse i praksis. B-t-B og B-t-C.
- En demonstration af, hvordan du kan automatisere dine kommunikationsspor og dermed skabe meromsætning og øget ROI.
Husk at tilmelde dig eventet!
Vi glæder os til at se dig!