I et hvilket som helst udviklingsforløb af et nyt produkt eller service er der en mængde forskelligartede opgaver, man kan og skal kaste sig over. Men hvordan sikrer man sig, at man gør tingene i den rækkefølge, der er optimal i forhold til at sikre sig, man overordnet er på vej mod noget, man også kan skabe en god forretning på?
Der findes gode metoder til at finde ud af, hvad det giver størst effekt og værdi at starte med, når man skal skabe et nyt produkt eller service, der forhåbentlig kan blive en god forretning. En af disse hedder Assumptions Mapping. Den er født ud af Lean Start Up-filosofien, og den hjælper startups med at finde ud af, hvilke antagelser omkring idéen, der er de mest kritiske for fremtidig succes med henblik på at få disse testet og valideret i markedet først.
På dette meetup får deltagerne via cases fra det virkelige liv en introduktion til, hvad Assumptions Mapping er, hvordan det fungerer i praksis, og hvad deltagerne kan bruge det til i deres startups. De vil gå fra meetup’et med et af de mest enkle og effektive værktøjer, der findes til at sikre, at deres innovations-arbejde forbliver på det rigtige spor hele vejen igennem processen til færdigt produkt og – forhåbentlig – en rigtig god forretning.
OBS. Hvis du er tilmeldt og bliver forhindret i at deltage, skal du kontakte Michelle på ms@symbion.dk. Hvis ikke der meldes afbud, opkræves et no-show fee på 250 kroner.