Du/I inviteret til dette 2 timers in live seminar med Finn Gilling.
På seminaret vil du få gennemgået alle de udfordringer og kritiske spørgsmål som skal stilles og besvares, når man vil udvikle, planlægge og eksekvere kampagner online. Efter seminaret du have fået hands-on metoder og værktøjer til selv at kunne skabe og planlægge online kampagner, der som minimum vil være bedre begrundet og bedre fungerende, end det du/I gør nu.
Gilling Aps, og Finn Gilling, har igennem de sidste mange år udviklet systemerne Masterplanner.dk og Zplittest.com, som benyttes til at optimere og automatisere online annoncering på Facebook/Google/Instagram/Youtube osv. I processen med systemudviklingen har deltaget en række virksomheder, lige fra Plantorama, Elgiganten og mange andre. Målet har været at skabe bedre kontrol og sammenhæng mellem virksomhedens mål med at annoncere, og så det medievalg, budskabsvalg, målgruppevalg og den budgetfordeling som skal optimeres, når man skal bruge en masse timer og penge på annoncering. Alt for mange får for dårlige resultater og begår en række fejl som er vanskelige selv at opdage.
I dag er det ofte tilfældet at online annoncering på f.eks. Facebook, opfattes som et specialistjob der kun kan udføres af medie- og digitale bureauer. Konsekvensen er at mange ikke ”tør selv” eller også uforfærdet forsøger at lære sig selv de insights som specialister trods alt har brugt tid på at lære. På dette seminar vil du lære en metode som kan hjælpe dig/jer til løbende at optimere jeres online annoncering.
Seminaret afholdes i lokale K2 på Symbion kl. 09-11 d. 22/06-2021